دانلود بازی نیاز به سرعت:تحت تعقیب با گرافیک خارق العاده و هیجانی به همراه دیتا برای آندروید Need fo
welcome to behtardownload
مرجع دانلود و آموزش

 

پیشنهاد بسیار ویژه behtardownload به طرفداران بازی های اتومبیل سواری و سری Need For Speed 

فایل دیتای Adreno و Mali و Tegra 3 اضافه شد.

همان طور که می دانید چند روزی است که نسخه جدید از این بازی فوق گرافیکی برای گوشی های آندرویدی و آیفون هم منتشر شده است که کمی تامل کردیم تا نسخه فول کرک و سالم از این بازی به دستمان برسد. اگر تا به این لحظه تعداد بازی های اتومبیل سواری گرافیکی را در سه بازی Real Racing و Asphalt 7 و Need For Speed Most Wanted خلاصه کنیم به نظر ما Need For Speed Most Wanted رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد. تقریبا می توانیم یگوییم Asphalt 7 گیم لافت در برابر  Need For Speed Most Wanted کمپانی EA Games تقریبا حرفی برای گفتن ندارد!  جلوه های ویژه ، محیط فوق طبیعی بازی و گرافیک خاص و هیجانی شرکت EA Games و صداگذاری حرفه ای بازی ، همگی دست به دست هم داده اند تا Most Wanted رقبا را کنار بزند و خودش در صدر جدول باشد . 

اسکرین شات هایی از محیط بازی :

لطفا حتما بخوانید : 

برای این بازی دیتاهای مختلفی برای چیپست های مختلف ارائه شده که پس از جست و جو در اینترنت دیتایی را پیدا نمودیم که گزارش شده بود همین دیتا برای چیپست ها و گوشی های مختلف قابل استفاده است . پس برای تست ، دیتا را بر روی دو گوشی LG Optimus Black با پردازنده Powervr و گوشی htc One V با پردازنده Adreno تست کردیم و بازی به راحتی و بدون کوچکترین مشکلی اجرا شد . این دیتا برای 90% از چیپست های آندرویدی جوابگو خواهد بود ولی به احتمال 10% برای چیپست های تگرا و Mali ( گوشی های Galaxy S II و III و Galaxy note و … و اکثر تبلت ها  ) با مشکل لود تکستچرها و تاریک بودن محیط بازی روبرو خواهید بود. پس دوستانی که با مشکل لود تکستچر و محیط تاریک بازی روبرو شدند باید دیتای مناسب با چیپست وسیله خود را دانلود نمایند.

برای دانلود بازی و راهنمای استفاده از فایل دیتا و مطالعه محل کپی مناسب دیتا ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید . 

نکته 1 : این بازی کاملا تست شده و آفلاین است و کوچکترین مشکلی در اجرا و چک کردن لایسنس و نیاز به اینترنت ندارد . 

نکته 2 : از این زمان به بعد برای اجرای تمام بازی های دیتا دار کرک شده ، وجود یک اکانت گوگل ( جیمیل ) و سینک بودن آن با سرور گوگل در گوشی شما الزامی است . در صورت نداشتن اکانت گوگل ، با مشکل عدم اجرا در بازی های کرک شده مواجه خواهید شد . 

نکته 3 : دیتای این بازی پس از اکسترکت از حالت فشرده حجمی معادل 1.72 گیگابایت را دارد . پس قبل از نصب بازی از خالی داشتن این مقدار فضا بر روی مموری داخلی یا مموری کارت گوشی آندرویدی خود مطمئن باشید .

 

راهنمای کپی و استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد behtardownload از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.ea.games.nfs13_na را در مموری کارت یا مموری داخلی گوشی آندرویدی خود و در مسیر /Android/data کپی نمایید .

حجم فایل دیتا: 485MB

لینک دانلود مستقیم

دیتایPowerVR

دیتای Adreno

دیتای Mali

دیتای Tegra 3

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین بازی ها و بهترین برنامه ها و آدرس behtardownload.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.